Проектот е во програмата Еразмус + 2025, со Договор бр. 2025-1-DE02-KA220-VET-000358257 од 16. 09. 2025, а ќе се имплементира во текот на 36 месеци во периодот 3.11.2025-2.11.2028.
Партнери во проектот се:
- Interaktiv GmbH (DE)
- WESTDEUTSCHER HANDWERKSKAMMERTAG (DE)
- TALENTBRÜCKE GmbH & Co. KG (DE)
- SCUOLA COSTRUZIONI VICENZA ANDREA PALLADIO (IT)
- Lux Impuls GmbH (DE)
- PEDMEDE (GR)
- CENTRE IFAPME LIEGE HUY VERVIERS ASBL (BE)
- Knowledge and skills management centre K&S Skopje (MK)
- International Formation Center S.L. (ES)
GAMESONBOARD го модернизира процесот на вклучување за меѓународни практиканти преку платформа за обука со вештачка интелигенција, гејмифицирана, која ја подобрува инклузивноста, меѓукултурната компетентност и професионалната подготвеност. Со интегрирање на адаптивна вештачка интелигенција, гејмификација и интерактивно раскажување приказни, се обезбедува структурирано, ангажирачко и скалабилно вклучување. Проектот ги поддржува компаниите и институциите за стручно образование и обука во подобрување на интеграцијата на работното место, задржувањето на практикантите и практиките за дигитално вклучување низ цела Европа.
1. Потврдување на фокусот на проектот, осигурувајќи се дека платформата за обука со вештачка интелигенција и гејмифицирана, ги задоволува потребите на реалниот свет.
2. Развој на прилагодлив чет-бот со вештачка интелигенција кој испорачува адаптивна, специфична за индустријата содржина за вклучување.
3. Потврдување, усовршување и оптимизирање на платформата за обука со вештачка интелигенција преку структурирано пилот-тестирање во центри за стручно образование и обука, поврзани компании и програми за мобилност Erasmus+.
4. Подигање на свеста кај институциите за стручно образование, работодавачите и креаторите на политики за придобивките од воведувањето во работа со вештачка интелигенција
GAMESONBOARD развива платформа за воведување во работа со вештачка интелигенција, гејмифицирана преку колаборативен дизајн, тестирање во реалниот свет и итеративна оптимизација. Клучните активности вклучуваат градење на четботови со вештачка интелигенција, гејмифицирани модули за обука и алатки за воведување во работа, спроведување пилот-тестови во центри за стручно образование и обука и компании низ цела Европа, проследено со подобрување на карактеристиките врз основа на повратни информации од корисниците. Вклучувањето на засегнатите страни, дигиталниот досег и мултипликаторските настани ќе обезбедат долгорочно усвојување и влијание.
GAMESONBOARD дава конкретни резултати, вклучувајќи модуларна платформа за искуство со воведување во работа која ги поддржува менаџерите за обука и практикантите, четбот со вештачка интелигенција за персонализирано воведување во работа и гејмифицирани модули за обука за меѓукултурна комуникација, социјална интеграција и култура на компанијата. Проектот воспоставува Дигитален центар за знаење со стратегии за воведување во работа, најдобри практики и персонализирана содржина. Дополнително, го воведува „Пасошот за мобилност“ за да се потврди подготвеноста на практикантите за меѓународно воведување во работа и дава препораки за политики за интегрирање на дигиталното воведување во програмите за стручно образование и обука и мобилност.